Primul ajutor pentru convulsii. Intoxicatia antipsihotice și tranchilizante

neuroleptice otrăvire

Dacă neuroleptice otrăvire, tranchilizante, spre deosebire de componentele EP obicei secundare a crescut semnificativ în amplitudine (fig. 17). Aceasta a observat o corelație cu margini ascuțite de mare amplitudine VP și dezvoltarea ulterioară a crizelor.

O comparație a datelor neurologice, rezultatele studiilor de electroencefalogramă și VP pentru intoxicația cu neuroleptice arată predominanța absolută a mecanismelor de ceas pastă cerebrale.

neuroleptice intoxicații severe

Pacientul A., 46 de ani. Este cunoscut faptul că în urmă cu aproximativ 10 ore, cu intenția de sinucidere luate în tablete de 150 de clorpromazină și Tisercinum. După intubatia pre-traheală spalat stomac printr-o ambulanță tub brigadă. La internare: statul este extrem de dificil, pacientul este inconștient. Piele palida, rece la atingere. Pe partea din spate a piciorului înroșire și îngroșarea pielii 2x4 măsurare cm pe ambele părți. Respiratia independent 1 la 16 min, slăbit. Tensiunea arterială de 80/60 mm Hg. Art. Pulsul 84 în 1 minut. Elevii valoare medie egală. reacție pupilară la lumină și reflexele corneene sunt absente. Globii oculari sunt fixate în linia mediană. hipotonie musculară. Reflexele tendinoase în brațe și picioare lipsă.

semne patologica si clonus nu. Simptomele meningeale nu sunt prezente. Răspunsul la stimuli durere este absent. La admiterea la analiza urinei și spălare detectată apă fenotiazine.
5 ore după internare, în ciuda tratamentului activ, pacienții au dezvoltat coma convulsii generalizate cu crize tonico-clonice cu o durată de 50 de secunde. După confiscarea, pacientul a fost observat midriază, hipotonie musculară, reflexe ale tendoanelor absente la nivelul mâinilor și picioarelor. În legătură cu oprirea respiratiei pacientului a fost realizat în următorii 01 aprilie h ventilație mecanică.

După 19 ore de la internare în ciuda terapiei (diureza, dializa peritoneală, administrarea agenților cardiovasculari, vitamine B și antibiotice), decesul a survenit cu simptome de insuficiență cardiovasculară acută. Diagnosticul clinic: antipsihotice intoxicație (clorpromazina și Tisercinum), stadiul IIIB. Coma, insuficiență respiratorie complicată de tip central. Colaps. edem pulmonar. Umflarea a creierului.

Convulsii. pneumonie bilaterală. Condiția după dializă peritoneală și resuscitare. Diagnosticul histopatologic: fenotiazinele intoxicații severe. Congestia organelor interne. hemoragiile punctiforma sub pleura pulmonară. Umflarea a creierului. hemoragie subarahnoidiană focală în lobul temporal stâng. Atelectazie a lobilor inferioare ale plămânilor. modificări distrofice în miocard, ficat și rinichi. Concluzie: Moartea a fost cauzată de intoxicare, otrăvire se dezvolta de la derivați de fenotiazină.

Acest caz ilustrează dezvoltarea de convulsii la pacienții cu neuroleptice intoxicații severe, în comă profundă. pentru otrăvirea pacientul a fost complicata de hemoragie subarahnoidiană, un sindrom convulsiv.

otrăvirea prin clorpromazina

Trebuie remarcat faptul că, în caz de otrăvire cu neuroleptice, cum ar fi clorpromazina, observat de multe ori tulburări vasculare la nivelul creierului și meningelui. spitalizarea tardivă a pacienților, așa cum a fost cazul în observația noastră (10 ore după otrăvire), agravează prognosticul de viață, promovează dezvoltarea de complicații, în special, edem cerebral, tulburări vasculare.



Potențialele evocate pacient K., 35 ani pentru neuroleptice toxiinfecții (stadiul IIB). Coma, insuficiență respiratorie complicată de tip mixt
Fig. 17. Potențialele evocate pacient K., de 35 de ani pentru neuroleptice otrăvirii (stadiul IIB). Coma, insuficiență respiratorie complicată de tip mixt


Astfel, apariția convulsiilor la pacienții cu intoxicație cu substanțe psihotrope are loc de obicei în faza de otrăvire „toxicogenic“ (când determinat printr-o concentrație toxică de medicament în fluidele biologice ale organismului) și se termină adesea - în peste 25% din cazuri - fatale, chiar și în timpul resuscitarea imediată.

Caracteristic, pacienții cu intoxicație cu medicamente a grupurilor de opiu, care cel mai des - în 25% din cazuri - există crize, istoria este nici o indicație la trauma a craniului sau de epilepsie, și EEG în perioada de atac liber pe fundalul activității desynchronized înregistrate focare paroxistice de activitate unde lente delta si teta. Sindromul Probabil convulsivă când otrăvit preparatele de opiu grup provine din faptul că intoxicație directă.

tranchilizante otrăvire

În același timp, în cazul tranchilizante intoxicații tulburare convulsivă este rară în istoria de pacienți cu convulsii, de obicei, a prezentat un prejudiciu craniu. Electroencefalogramă pentru activitatea tranchilizantele otrăvire paroxistic în perioada intercritica, de obicei, nu aplatizare reducerea observată și a componentelor EP secundare. În cazul în care neurolepticele de otrăvire tip predominant de EEG sincronizate, există o corelație cu margini ascuțite de mare amplitudine VP și dezvoltarea ulterioară a crizelor.

otrăvirea noksironom

În caz de convulsii noksironom intoxicații sunt extrem de rare. Spre deosebire de neurolepticele, pentru noksironom otrăvirea observate mult mai ușor înclinată față și marginile din spate ale componentelor PE. Trebuie remarcat faptul că tipul de timp și de mare amplitudine PE EEG nu sunt încă corelările bioelectrice disponibilitatea convulsivă a creierului. factor de diagnostic și prognostic esențial este Prăvăliș fronturilor componentelor EP nespecifice.

Convulsiile sunt de obicei observate la pacienții cu comă superficială și absentă din adâncuri, care este probabil ca, în aceste cazuri asociate cu inhibarea marcată a mecanismelor de activitate și de ceas reflex ale creierului.

Dezvoltarea de hipertermie la pacienții în comă cu insuficiență respiratorie de tip central și crize generalizate este un semn de prognostic de intoxicație cu substanțe psihotrope. Prognoza este chiar mai rău dacă pacienții dezvoltă colaps.

Charles VA, Lapin AA
Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit
Îngrijire de urgență pentru intoxicatii cu barbiturice croniceÎngrijire de urgență pentru intoxicatii cu barbiturice cronice
Sănătate Enciclopedia, boli, medicamente, medic, farmacie, infecție, rezumate, sex, ginecologie,…Sănătate Enciclopedia, boli, medicamente, medic, farmacie, infecție, rezumate, sex, ginecologie,…
Psihoze Simptomatic includ tulburări psihice care rezultă din bolile organelor interne, boli…Psihoze Simptomatic includ tulburări psihice care rezultă din bolile organelor interne, boli…
Primul ajutor. Mecanismul de crize convulsive anoxicePrimul ajutor. Mecanismul de crize convulsive anoxice
Primul ajutor pentru toxicitate hepatică la copiiPrimul ajutor pentru toxicitate hepatică la copii
Schizofrenia este o boală progresivă caracterizată prin creșterea treptată a schimbărilor de…Schizofrenia este o boală progresivă caracterizată prin creșterea treptată a schimbărilor de…
Tietilperazin (thiethylperazinum) *. 2-etiltio-10- [3- (1-metilpiperazin-4) propil] fenotiazină…Tietilperazin (thiethylperazinum) *. 2-etiltio-10- [3- (1-metilpiperazin-4) propil] fenotiazină…
Indusa de substanțe psihoza apare ca rezultat al otrăvirii acute sau cronice sau otrăvuri din…Indusa de substanțe psihoza apare ca rezultat al otrăvirii acute sau cronice sau otrăvuri din…
Asistență medicală de urgență. sindromul writhing intoxicație acută noksironomAsistență medicală de urgență. sindromul writhing intoxicație acută noksironom
Great Medical Encyclopedia IC nevronet. medicamenteGreat Medical Encyclopedia IC nevronet. medicamente
» » » Primul ajutor pentru convulsii. Intoxicatia antipsihotice și tranchilizante
© 2021 rum.GurusHealth.ru